Sointu Hyttinen on yksi osallistujista 17.10. kisaan

 17.10. kisaesittelyt jatkuvat, tänään esittelyssä Sisun Sointu Hyttinen:


Olen Sointu, ikä vanhuuden kynnyksellä, seuramme Ultra Sisun pannarinpaistaja. Juoksen, että voin syödä😃 ja tietysti hyvän kunnon, seuran ja uusien tuttavuuksien vuoksi. Voi näitä juoksuperheitä joihin olen päässyt osalliseksi.


Vuonna 2012 innostuin 12h hallijuoksusta kotinurkilla, motolla, kerran sellainen järjestetään niin pitää osallistua. Tätä ennen olin juossut maratoneja yhden vaivihkaa heitetyn "kyllä" sanan innoittamana. Mitä lupaat sen teet, kuvastanee vastuuntuntoisuuttani. Ultrat tuntuivat sopivan minun ruumiinrakenteelle ja innostuin niistä täysin. 12 h, 24h ja 6 days skabat olen kokenut useampaankin kertaan. Rämäpäistä "hyppää suohon" rohkeutta lienee niihin osallistuminen vaatinut. Kaikista voin sanoa, että ekat kerrat untuvikkoina ovat olleet ne mieleenpainuvimmat. Polkujuoksut ovat olleet myös vahvasti kuvioissa vastapainona sileille. Pallas Hetta, Nuuksio ah sitä vapauden tunnetta matkaa taittaessa. Arpaonnea uhkapelurin tapaan Vaaroille tietysti pitää aina testata😊 Saa aina syyn mihin treenata😥

Jonkun pitää pudota ekana ja se tapahtuu äkkiä...syksyn viileys mietityttää, helle sopis paremmin.

Monta menijää, monta päivää...tsemppii👍

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Heikki Hihnala esittelyssä 17.10. kisaan

Esittelyvuorossa Lari Koivu 17.10. kisaan